Προβάλλετε το μενού σας, στα smartphones των πελατών!

Τα έντυπα μενού έχουν διάφορα μειονεκτήματα. Ενημερώνονται δύσκολα, είναι διαθέσιμα σε λίγα αντίτυπα και αν δεν περιέχουν φωτογραφίες δεν ελκύουν την προσοχή. Έτσι, χάνονται ευκαιρίες πώλησης.

Ένα ψηφιακό μενού στα smartphones των πελατών με φωτογραφίες είναι ελκυστικό, κατανοητό και ενημερώνεται εύκολα. Είναι πάντα διαθέσιμο, άμεσα, για κάθε πελάτη με smartphone που σαρώνει κωδικούς QR.

Menu Screenshot

Οι πελάτες απολαμβάνουν μια ψηφιακή εμπειρία, όπως κοιτάζουν είδη σε ένα e-shop.

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Εύκολη προβολή με κωδικό QR

Ο πελάτης βλέπει το μενού στο πρόγραμμα περιήγησης (web browser) κάθε συσκευής.

Φωτογραφίες

“Μια εικόνα, χίλιες λέξεις”. Με φωτογραφίες, ένα μενού γίνεται ελκυστικό και κατανοητό. Έτσι, οι πωλήσεις μπορούν να αυξηθούν.

Ξένες γλώσσες

Ένα μενού μεταφρασμένο σε μια διεθνή γλώσσα, γίνεται κατανοητό σε ξένους πελάτες.

Ορατό στο σκοτάδι

Εύκολη ανάγνωση σε χαμηλές συνθήκες φωτισμού.

Μενού για πολλούς πελάτες, διαθέσιμο κάθε στιγμή

Με σάρωση κωδικού QR έχετε το μενού σας διαθέσιμο ταυτόχρονα σε πολλούς πελάτες.

Οι πωλήσεις για την επιχείρηση γίνονται πιο εύκολες

Εκπτώσεις

Προωθείτε τα είδη που θέλετε με εκπτώσεις σε πραγματικό χρόνο.

Εύκολες ενημερώσεις

Ενημερώνετε είδη, τιμές, διαθεσιμότητα σε σύντομο χρόνο. Οι πελάτες βλέπουν άμεσα τις αλλαγές.

ΟΦΕΛΗ

Περισσότερη πρόσθετη αξία για όλους

Οικονομία

Δεν τυπώνετε μενού όταν αλλάζετε τιμές. Οι πελάτες χρησιμοποιούν σπανιότερα απολυμαντικά μέσα γιατί δεν αγγίζουν τιμοκαταλόγους.

Καλύτερη υγιεινή

Ανέπαφες παραγγελίες, προστασία από τον ιό στην εποχή της πανδημίας, για το προσωπικό και τους πελάτες σας.

Προστασία του Περιβάλλοντος

Λιγότερη χρήση χαρτιού και πλαστικού για δημιουργία έντυπων τιμοκαταλόγων.

ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ

Γιατί να το επιλέξετε

01
Δωρεάν ενημερώσεις

Έχετε πάντα την τελευταία έκδοση λογισμικού δωρεάν.

02
Πρόσθετες πληροφορίες

Μπορείτε να προβάλλετε χρήσιμες πληροφορίες.

03
Εύκολες αλλαγές

Αλλάζετε τιμές και εκπτώσεις άμεσα!

Διαχείριση παραγγελιών από το προσωπικό

Staff Mobile UI

Η ασύρματη λήψη παραγγελιών επιταχύνει την επικοινωνία των παραγγελιών στην κουζίνα και διευκολύνει τη λειτουργία της επιχείρησης.

Προσφέρουμε ένα σύνολο από λειτουργίες και ένα εύχρηστο περιβάλλον χρήσης για το προσωπικό, ώστε να λαμβάνει και να διαχειρίζεται εύκολα τις παραγγελίες με smartphones.

Αν θέλετε να εκτυπώνονται tickets (δελτία παραγγελίας), το λογισμικό μας χρησιμοποιεί Cloud Printing.

Χρειάζεστε απλά σύνδεση στο Internet μέσω Wi-Fi/4G/5G.

Λειτουργίες για πιο εύκολη, γρήγορη, άνετη εργασία.

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ
Ασφαλής είσοδος και
ρόλοι χρηστών

Oι χρήστες κάνουν είσοδο με κωδικούς ασφαλείας εφόσον έχουν βάρδια από τον διαχειριστή.

Διαχείριση σημείων εξυπηρέτησης

Μπορείτε να αλλάζετε ονομασίες, χώρους, χωρητικότητα τύπο στα σημεία εξυπηρέτησης.

Εισπράξεις
(ολικές ή μερικές)

Κάνετε μερική/ολική είσπραξη, με μετρητά/κάρτα, υπολογίζονται ρέστα, ανείσπρακτα ποσά και φιλοδωρήματα.

Βάρδιες
προσωπικού

Έχετε τη δυνατότητα έναρξης και λήξης της βάρδιας κάθε χρήστη και ορισμού των σημείων που εξυπηρετεί.

Διαχείριση μενού

Μπορείτε να ενημερώσετε τιμές κτήσης, τιμές καταλόγου και διαθεσιμότητες ειδών ή να κάνετε εκπτώσεις.

Διαχείριση παραγγελιών

Επιλεγμένοι ρόλοι του προσωπικού έχουν δυνατότητα να αλλάξουν ή να διαγράψουν παραγγελίες.

Πίνακας ελέγχου

Μπορείτε να δείτε γραφήματα πωλήσεων, κέρδους και να ελέγξετε δείκτες επίδοσης, όπου κι αν είστε.

Ρυθμίσεις και αναφορές

Μπορείτε να εξάγετε αναφορές για παραγγελίες και να κάνετε απαραίτητες ρυθμίσεις.

ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ

Γιατί να το επιλέξετε

01
Απλό και εύχρηστο λογισμικό

Οι χρήστες μαθαίνουν γρήγορα να το χρησιμοποιούν.

02
Παραγγελίες με πρόσθετα υλικά

Υποστηρίζονται παραγγελίες με πρόσθετα υλικά που έχουν τιμές.

03
Χαμηλά κόστη λειτουργίας

Δεν χρειάζεστε υπολογιστή με κόστη αγοράς, λειτουργίας.

Παραγγελίες από το προσωπικό και τους πελάτες

Εκπλήξτε θετικά τους πελάτες σας με κάτι περισσότερο από τις γεύσεις, την ατμόσφαιρα ή την κάβα σας.

Προσφέρετε στους πελάτες σας, τη δυνατότητα να στείλουν παραγγελίες με τα smartphones τους, όπως θα έκαναν σε ένα e-shop.
Επωφεληθείτε από την αύξηση πωλήσεων και τη μείωση των καθυστερήσεων στην εξυπηρέτηση.
Δώστε τους πρόσθετα εκπληκτικά χαρακτηριστικά, όπως τα αιτήματα και οι αξιολογήσεις που θα τους κάνουν να νιώθουν πόσο σημαντικοί είναι για εσάς.

Staff and Guest Ordering
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Πως λειτουργεί

Σάρωση QR

Οι πελάτες σαρώνουν QR κωδικό για να δουν το μενού στα smartphones τους.

Ενεργοποίηση PIN

Το προσωπικό ενεργοποιεί μόνο ένα PIN στο σημείο εξυπηρέτησης για να στέλνονται παραγγελίες με ασφάλεια. Ο πελάτης με το ενεργό PIN μπορεί να ενεργοποιήσει κι άλλα PIN στο ίδιο σημείο εξυπηρέτησης. Κάθε PIN λήγει με την πληρωμή λογαριασμού.

QR Scan
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ

Οι πελάτες σας θέλουν να επικοινωνούν εύκολα μαζί σας

Παραγγελίες

Οι πελάτες προσθέτουν είδη σε καλάθι παραγγελίας και σημειώσεις. Η αξία της παραγγελίας είναι εμφανής.

Αιτήματα

Για αλλαγές παραγγελιών ή λογαριασμό, οι πελάτες καλούν απλά το προσωπικό με αιτήματα.

Αξιολογήσεις

Οι πελάτες μπορούν να σας αξιολογήσουν ανώνυμα. Τα σχόλιά πελατών διαβάζει μόνο το προσωπικό.

Βρίσκεστε κοντά στους πελάτες σας, κάθε στιγμή

Διαχείριση PIN

Το προσωπικό (απ)ενεργοποιεί PIN (στην είσπραξη απενεργοποιούνται τα PINs αυτόματα).

Ειδοποιήσεις

Οι χρήστες του προσωπικού (με βάρδια) λαμβάνουν ειδοποιήσεις στα smartphones τους για αιτήματα πελατών.

Ανάγνωση αξιολογήσεων

Συγκεκριμένοι χρήστες του προσωπικού διαβάζουν αξιολογήσεις και σχόλια πελατών.

ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ

Οι πελάτες σας απολαμβάνουν μια εκπληκτική, ψηφιακή εμπειρία

01
Καλάθι παραγγελίας

Οι πελάτες βλέπουν τις παραγγελίες τους.

02
Ταχύτερη εξυπηρέτηση

Οι πελάτες δεν καθυστερούν να σας βρουν.

03
Δυνατότητα αξιολόγησης

Οι πελάτες εκφράζουν τη γνώμη τους ανώνυμα.

ΟΦΕΛΗ

Η επιχείρηση αυξάνει τις πωλήσεις και βελτιώνει την εικόνα της

Εξοικονόμηση χρόνου

Εξοικονομείτε χρόνο από την επεξήγηση του μενού για καλύτερη εξυπηρέτηση εκεί που χρειάζεται.

Ευχαριστημένοι πελάτες

Αποκτάτε περισσότερους ευχαριστημένους και πιστούς πελάτες με καλύτερη εξυπηρέτηση.

Αξιόπιστες κριτικές

Πραγματικοί πελάτες σας αξιολογούν και οι γνώμες τους καταγράφονται. Έτσι, γίνεστε καλύτεροι.

correct
Αποφυγή λαθών ή παραλείψεων

Αποφεύγονται λάθη ή παραλείψεις γιατί οι πελάτες μπορούν να γράψουν τι θέλουν, όποτε θέλουν.

happy team
Ευκολία για το προσωπικό

Το προσωπικό εργάζεται συντονισμένα, χωρίς πολλές διαδρομές από/προς τα σημεία εξυπηρέτησης.

sales
Περισσότερες πωλήσεις

Οι πελάτες έχουν ευελιξία και ευκολία να παραγγέλνουν περισσότερα, όσες φορές θέλουν.