Το μενού σας γίνεται πιο εκλυστικό!

Το ψηφιακό μας μενού έχει αρκετά αξιοσημείωτα πλεονεκτήματα σε σχέση με τα έντυπα μενού.
Ας δούμε μερικά:- ενημερώνεται εύκολα και πιο οικονομικά
- είναι βολικό για πολλαπλές παραγγελίες
- περιέχει φωτογραφίες και είναι πιο ελκυστικό
- μπορεί να ενημερώνεται ταχύτερα ως προς τις διαθεσιμότητες, τις τιμές και τις εκπτώσεις
Χρειάζεται, μια κινητή συσκευή που σαρώνει κωδικούς QR. Αλλά αυτό είναι κάτι αρκετά συνηθισμένο στη σημερινή εποχή.
Το ψηφιακό μενού που βλέπουν οι πελάτες υποστηρίζεται στις εκδόσεις BASIC και PREMIUM.


Ας ανακαλύψουμε τα εκπληκτικά του χαρακτηριστικά!

Εύκολη προβολή με σάρωση κωδικού QR
Δεν χρειάζεται κατέβασμα εφαρμογής. Λειτουργεί στο πρόγραμμα περιήγησης κάθε συσκευής.

Φωτογραφίες
“Μια εικόνα αξίζει χίλιες λέξεις”. Είναι ελκυστικό και κατανοητό.

Ξένες γλώσσες
Οι ξένοι πελάτες δεν βλέπουν ένα δυσνόητο μενού (all Greek to them)!

Ευανάγνωστο στο σκοτάδι
Η ανάγνωση χάρτινου μενού σε χαμηλές συνθήκες φωτισμού είναι πολύ πιο δύσκολη!

Διαθέσιμο για πολλούς πελάτες
Δεν χρειάζεται να τυπώνετε πολλά αντίτυπα χάρτινων τιμοκαταλόγων.
Οι πωλήσεις γίνονται πιο εύκολα

Εκπτώσεις
Μπορείτε να προωθείτε συγκεκριμένα είδη με εκπτώσεις σε πραγματικό χρόνο.

Εύκολες ενημερώσεις
Δεν επανεκτυπώνετε τιμοκαταλόγους για νέα είδη, νέες τιμές ή αλλαγές στη διαθεσιμότητα.
Περισσότερη αξία για όλους

Περισσότερη οικονομία
Οικονομία σε νέους τιμοκαταλόγους. Σπανιότερη χρήση απολυμαντικών χεριών.

Καλύτερη υγιεινή
Με τις ανέπαφες παραγγελίες, το προσωπικό και οι πελάτες σας προστατεύονται καλύτερα.

Προστασία του Περιβάλλοντος
Λιγότερη χρήση χαρτιού ή πλαστικού για έντυπους τιμοκαταλόγους.
Γιατί να το επιλέξετε
Δωρεάν αναβαθμίσεις λογισμικού
Έχετε πάντα την τελευταία έκδοση δωρεάν.
Χρήσιμες πληροφορίες
Μπορείτε να παρέχετε πληροφορίες για την επιχείρηση και συνδέσμους στα social media.
Εύκολες αλλαγές
Οι πελάτες βλέπουν τις αλλαγές άμεσα!
Διαχείριση παραγγελιών από το προσωπικό

Η λύση μας λειτουργεί με σύνδεση στο Internet μέσω Wi-Fi/4G/5G.
Η ασύρματη λήψη παραγγελιών επιταχύνει την επικοινωνία των παραγγελιών στην κουζίνα και
διευκολύνει τη λειτουργία της επιχείρησης.
Προσφέρουμε ένα σύνολο από λειτουργίες και ένα εύχρηστο περιβάλλον χρήσης για το προσωπικό,
ώστε να λαμβάνει και να διαχειρίζεται εύκολα τις παραγγελίες με τα smartphones του.
Αν θέλετε να εκτυπώνονται δελτία παραγγελίας, το λογισμικό μας χρησιμοποιεί Cloud
Printing.
Οι παραγγελίες προσωπικού διατίθενται στην έκδοση STANDARD.

Χαρακτηριστικά για πιο εύκολη και άνετη εργασία.
Ασφαλής είσοδος και
ρόλοι χρηστών
Oι χρήστες κάνουν είσοδο με κωδικούς ασφαλείας αν ο διαχειριστής εκκινήσει τη βάρδια τους. διαχειριστή.
Διαχείριση σημείων εξυπηρέτησης
Μπορείτε να ορίσετε όνομα, τοποθεσία, χωρητικότητα, τύπο ανά σημείο εξυπηρέτησης.
Εισπράξεις
(ολικές ή μερικές)
Υποστηρίζουμε μερική/ολική είσπραξη λογαριασμού, με μετρητά/πιστωτική κάρτα, υπολογίζονται ρέστα, ανείσπρακτα ποσά και φιλοδωρήματα.
Βάρδιες
προσωπικού
Ο διαχειριστείς μπορεί να κάνει έναρξη/λήξη βάρδιας και να ορίσει σημεία εξυπηρέτησης σε κάθε χρήστη.
Διαχείριση μενού
Μπορείτε να ενημερώσετε τιμές κτήσης, τιμές καταλόγου, διαθεσιμότητες ειδών και εκπτώσεις.
Διαχείριση παραγγελιών
Επιλεγμένοι ρόλοι προσωπικού μπορούν να αλλάξουν ή να διαγράψουν παραγγελίες.
Πίνακας ελέγχου
Ο διαχειριστής μπορεί από μακρυά να ελέγξει γραφήματα πωλήσεων/κέρδους και δείκτες επίδοσης.
Ρυθμίσεις και αναφορές
Μπορείτε να εξάγετε αναφορές για παραγγελίες και να κάνετε ρυθμίσεις.
Γιατί να το επιλέξετε
Απλό και εύχρηστο λογισμικό
Οι χρήστες μαθαίνουν γρήγορα να το χρησιμοποιούν.
Παραγγελίες με πρόσθετα υλικά
Υποστηρίζονται παραγγελίες με πρόσθετα υλικά.
Χαμηλά κόστη λειτουργίας
Δεν χρειάζεστε υπολογιστή με κόστη αγοράς και λειτουργίας.
Παραγγελίες από το προσωπικό και τους πελάτες
Η έκδοση PREMIUM θα εκπλήξει θετικά τους πελάτες πέρα από τις γεύσεις, την ατμόσφαιρα ή την κάβα σας.

Προσφέρετε στους πελάτες σας, τη δυνατότητα να στείλουν παραγγελίες με τα smartphones
τους, χωρίς δυσκολίες.
Επωφεληθείτε από την αύξηση πωλήσεων και τη μείωση καθυστερήσεων στην εξυπηρέτηση.
Δώστε τους πρόσθετα εκπληκτικά χαρακτηριστικά, όπως τα αιτήματα και οι αξιολογήσεις
που τους κάνουν να νιώθουν σημαντικοί για εσάς.

Πως λειτουργούν οι παραγγελίες πελατών: ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ!

Σάρωση κωδικού QR
Οι πελάτες σαρώνουν έναν QR κωδικό για να δουν το μενού στα smartphones τους. Σε κάθε σάρωση, αποκτούν ένα προσωπικό PIN.

Ενεργοποίηση PIN
Το προσωπικό μπορεί να ενεργοποιήσει μόνο ένα PIN στο σημείο εξυπηρέτησης. Μετά, αυτός ο πελάτης μπορεί να ενεργοποιήσει περισσότερα PINs στο ίδιο σημείο εξυπηρέτησης. Κάθε PIN λήγει με την πληρωμή λογαριασμού.

Οι πελάτες σας θέλουν να επικοινωνούν εύκολα μαζί σας

Παραγγελίες
Οι πελάτες προσθέτουν είδη σε καλάθι παραγγελίας και σημειώσεις. Η συνολική αξία της παραγγελίας είναι εμφανής.

Αιτήματα
Για αλλαγές παραγγελιών ή λογαριασμό, οι πελάτες καλούν το προσωπικό με αιτήματα.

Αξιολογήσεις
Οι πελάτες μπορούν ανώνυμα να σας γράψουν σχόλια και μόνο ο διαχειριστής τα βλέπει.
Είστε κοντά στους πελάτες σας, κάθε στιγμή

Διαχείριση PIN
Το προσωπικό (απ)ενεργοποιεί PINs (στην είσπραξη τα PINs απενεργοποιούνται αυτόματα).

Ειδοποιήσεις
Οι χρήστες του προσωπικού (με βάρδια) λαμβάνουν ειδοποιήσεις στα smartphones τους για αιτήματα πελατών.

Βαθμολογίεs
Ο διαχειριστής βλέπει τις βαθμολογίες και τον μέσο όρο τους.
Οι πελάτες σας απολαμβάνουν μια εκπληκτική, ψηφιακή εμπειρία
Καλάθι παραγγελίας
Οι πελάτες βλέπουν και αλλάζουν τις παραγγελίες τους πριν τις στείλουν.
Ταχύτερη εξυπηρέτηση
Οι πελάτες δεν καθυστερούν να σας βρουν.
Δυνατότητα αξιολόγησης
Οι πελάτες εκφράζουν τη γνώμη τους ανώνυμα.
Αύξηση πωλήσεων συνοδευόμενη από βελτιωμένη φήμη

Εξοικονόμηση χρόνου
Εξοικονομείτε χρόνο από επεξηγήσεις του μενού. Εξυπηρετείτε καλύτερα εκείνους που χρειάζονται βοήθεια.

Ευχαριστημένοι πελάτες
Αποκτάτε περισσότερους ευχαριστημένους και πιστούς πελάτες.

Αξιόπιστες κριτικές
Όχι άλλες ψεύτικες κριτικές. Βλέπετε ιστορικό από αξιολογήσεις πραγματικών πελατών και μπορείτε να βελτιώσετε αδύνατα σημεία.

Αποφυγή λαθών
Αποφεύγονται λάθη ή παραλείψεις γιατί οι πελάτες μπορούν να προσθέσουν σημειώσεις στις παραγγελίες τους.

Ευκολία για το προσωπικό
Το προσωπικό εργάζεται συντονισμένα, χωρίς πολλές διαδρομές από/προς τα σημεία εξυπηρέτησης.

Περισσότερες πωλήσεις
Οι πελάτες έχουν ευελιξία και ευκολία να παραγγέλνουν περισσότερα, όποτε θέλουν.