Συχνές ερωτήσεις
Όταν σαρώσουν τον κωδικό QR στο σημείο εξυπηρέτησης, το μενού θα εμφανιστεί στο πρόγραμμα περιήγησης στο Internet μέσω δικτύου Wi-Fi/4G/5G.
Όχι, αρκεί η χρήση του web browser. Τα περισσότερα smartphones έχουν ενσωματωμένη τη δυνατότητα σάρωσης κωδικών QR.
Σας δίνουμε τον κωδικό QR σε ψηφιακή μορφή. Μπορείτε να τον εκτυπώσετε ή να προμηθευτείτε από τρίτους κατασκευές από ξύλο, μέταλλο ή πλαστικό για τα σημεία εξυπηρέτησης.
Όλοι όσοι έχουν ενεργό PIN. Το προσωπικό ενεργοποιεί το PIN ενός πελάτη. Στη συνέχεια, ο συγκεκριμένος πελάτης μπορεί να ενεργοποιήσει άλλα PINs στο ίδιο σημείο εξυπηρέτησης.
Λειτουργεί σε κάθε συσκευή, smartphone, tablet, pc με πρόγραμμα περιήγησης.
Το προσωπικό μπορεί να στείλει παραγγελίες για τον πελάτη.
Δεν υπάρχει όριο. Κάθε λογαριασμός έχει προσωπικούς κωδικούς εισόδου και δικαιώματα χρήστη.
Για εκτυπώσεις δελτίων παραγγελίας χρειάζονται Sunmi Cloud Printers. Δείτε την ενότητα Εκτυπώσεις Παραγγελιών
Ρυθμίσεις στο περιβάλλον για το προσωπικό μπορούν να περιορίσουν τον αριθμό των ενεργών PINs και των παραγγελιών πελατών.
Ναι. Στο μενού για τους πελάτες μπορείτε να προσθέσετε links στους λογαριασμούς σας σε social media.
Εξαρτάται από το μέγεθος τιμοκαταλόγου, τη φωτογράφιση των ειδών ή τυχόν μεταφράσεις του μενού. Συνήθως αρκούν περίπου δέκα ημέρες.
Μεταφράζετε το μενού με δικό σας κόστος. Στο περιβάλλον χρήσης εμείς υποστηρίζουμε Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ιταλικά. Θα χαρούμε να συζητήσουμε μαζί σας λεπτομέρειες.